Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Hogyan vásároljon?

Ha vásárolni szeretne, azt megteheti regisztrációval vagy anélkül is. 

A regisztrációval megkönnyíti  a jövőbeli összes vásárlását, hiszen így a profilja eltárolja az adatait, és nem kell őket minden alkalommal újra megadia. A  regisztrációs folyamat utolsó lépése az általános felhasználási szerződésünk elfogadása és amit kérünk, hogy figyelmesen olvassa át. A regisztrációs adatait később bármikor megváltoztathatja.

Hogyan vásároljon?

A vásárlás első lépése a kiválasztott termékek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelezi Önt vásárlásra, ha meggondolja magát, akkor bármely tételt kiveheti/törölheti a kosaradból. Miután kosarába helyezte a kiválasztott termékeket, a pénztár oldalon választhatja ki az Ön számára a legideálisabb fizetési módot, a szállítási formát, és még egyszer, átláthatóbban tudja ellenőrizni a vásárolni kívánt termékeket, valamint saját adatait is. Ha ezekben hibát talál, kérjük javítsa! A "Megvásárolom" gombbal eljut az utolsó lépéshez, ahol az adatokat és a kosár tartalmát ellenőrizheti, majd megerősítheti rendelését.

Rendelése sikeressége esetén a "Sikeres Megrendelés" üzenet fog megjelenni.

A vásárlásról email-en kap visszaigazoló értesítést.

Szállítási információk:

Személyes átvétel:
Csak és kizárólag sikerresen leadott rendelést lehet átvenni átvevőpontunkon (amelynek van már rendelésszáma, amiről küldünk e-mail értesítést). Átvevőponton további vásárlásra nincs lehetőség. Kérjük, amikor eljön a rendelésért, készítse elő a rendelésszámát, ezzel tudjuk beazonosítani az Önhöz tartozó rendelést/termékeket.
A rendelés sikeres leadását követő első munkanaptól juthat hozzá csomagjához, a 1103 Budapest, Gyömrői út. 76-80. címen, munkanapokon: 08:15-16:00 között. Az összekészített csomagokat 5 munkanapon át tartjuk. Küldünk értesítést a csomag összekészítésekor, hogy jöhet a megrendelt termék(ek)ért Ha kérdés merülne fel hívjon minket telefonon: +3630/0101345

Házhoz szállítás futárszolgálattal: A futárszolgálattal történő szállítás általában 24 óra alatt, de legkésőbb 2-5 munkanapon belül megtörténik. Ezeket a csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálata kézbesíti. Ha a szállítással  kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, a GLS futárszolgálati céget kell keresnie: +36-1-802-0265 

A szállítással kapcsolatban az alábbiak alapján tudja nyomon követni a csomagját:

Mai kézbesítés e-mail: Ezt az e-mail-t a futárszolgálat küldi a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tud egyeztetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). A szállítási költség 1000 Ft, a futár, a várható kézbesítést megelőző 1 órán belül fogja hívni, és tájékoztatja a csomag érkezéséről.

Nagyon fontos, hogy ehhez a vásárlási folyamatban helyesen adja meg a mobiltelefonszámát és az e-mail címét.

Csomagkövetés: Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes nyomon követheti, hogy hol tart a csomag kiszállítása. GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között).         

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudta átvenni a csomagot, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítés után e-mailt küld. A csomagszámra hivatkozva rendelkezhet a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheti) A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagokat.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Webshopunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.

Szállítási díjak:

  • 20.000 Ft alatti rendelés: 1000 Ft
  • Cserecsomag Szolgáltatás: 2000 Ft
  • VIP kiszállítás: 2000 Ft
  • Utánvét díj: 550 Ft
  • 15.000 Ft vagy a feletti rendelés: díjtalan

Fizetési módok:

Utánvét esetén a megrendelés ellenértékét átvételkor egyenlítheti ki, a futárnál illetve személyes átvétel esetén a helyszínen. Személyes átvételnél készpénzzel és bankkártyával tud a futárnak fizetni. 

Előre utalás esetén a megrendelés leadását követően 5 nap áll rendelkezésedre, hogy elutalja számunkra rendelése összegét. Az összeg beérkezése után tudjuk küldeni a megrendelt termékeket.

Bankszámlaszám: OTP 11710002-24135625-00000000

Az online bankkártyás fizetés - SimplePay - révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a Bank fizetési oldalára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Csak annyi a feladat, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az "Bankkártyával fizetek" opciót választja, majd a SimPlepay fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadja. A Simplepay a VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro és American Express típusú kártyákat fogadja el. Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.  

 

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy a kártya felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Ha bővebb információt szeretne a Simplepay Online Fizetési Rendszerrel kapcsolatban, tájékozódjon az interneten. A bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

 

Cipők általános belső talphossza:

 

Ha nem biztos abban, hogy mekkora  a cipő mérete, mert szoktak lenni eltérések talphosszban stílustól függően, ezeket igyekszünk minden terméknél külön feltüntetni (minden termék, minden méretét lemérjük, de tévedhetünk, előre is elnézést kérünk)  Illetve gyártói tévedés is szokott történni, ezért néha a belső talphossz nem egyezik meg az általánossal. Az általános talphosszakra mellékelünk egy táblázatot (lejjebb ). Ha biztosra szeretne menni, hogy jó méretű cipőt rendeljen, írjon nekünk  hello@jocipom.hu vagy hívjon minket telefonon és készséggel állunk a rendelkezésére Tel.: +3630/0101345

 

Női cipők:

35: 22,5 cm

36: 23,0 cm

37: 23,5 cm

38: 24,5 cm

39: 25,0 cm

40: 25,5 cm

41: 26,0 cm

 

Férfi cipők:

40: 24 cm

41: 25 cm

42: 26 cm

43: 27 cm

44: 28 cm

45: 29 cm

46: 30 cm

 

Gyerek cipők:

31: 17 cm

32: 18 cm

33: 19 cm

34: 20 cm

35: 21 cm

36: 22 cm

37: 23 cm

 

A talpbetét hossza általánosan fél centivel rövidebb a belső talphosszhoz képest!

 

 

Bármilyen egyéb kérdés, probléma adódna, vagy csak tanácstalan a fizetési módokkal kapcsolatban, a hello@jocipom.hu email címen és telefonon: +36300101345 állunk rendelkezésére.

Keresés